תפריט טלפון עגלה0 נווט
לאתר אביזרים לרכב לדף הפייסבוק שלנו
שלח הודעה

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

הכל מתחיל בבית

הכל מתחיל בבית

הכל מתחיל בבית 

חניית אופניים- פתרון יעיל, בטיחותי ואסתטי

לרכיבה על אופניים שורה ארוכה של מעלות – היא יפה לבריאות, תורמת לשמירה על איכות הסביבה, מונעת צפיפות ופקקים בדרכים וגם תורמת לתחושת הקהילתיות. בקיצור - אין דרך טובה יותר לשמור על כושר, להכיר את השכונה ואת תושביה, מאשר רכיבה על אופניים.

עם זאת, כמעט כל מי שגר בבית משותף מכיר את מראה האופניים המוטלים בחדר המדרגות, קשורים למעקה או לעץ. בנוסף למפגע האסתטי (ולפעמים גם הפגיעה במעקה...), בצורה זו חשופים האופניים לפגיעות שונות וכמובן גם לגניבה.

 הפתרון לכל הבעיות הללו פשוט מאוד – חניית אופניים מוסדרת.

באמצעות התקנת סטנד לאופניים בבניין, בכניסה אליו או במקלט, ניתן להימנע מכל הבעיות שצוינו לעיל, ולאפשר לדיירי הבניין ולאורחיו שימוש נעים ונוח באופניהם.

מרדכי רוזינגר, מנכ"ל חן אופן, ממליץ להיעזר באיש מקצוע כדי לבחור את המתקן הנכון ולהתקינו במיקום הטוב ביותר לו: "כדי למנוע גניבות של אופניים, אנו ממליצים למקם את המתקן במקום מואר או באזור אחורי, נסתר מהעוברים ושבים. המיקום של הסטנד צריך להיות נגיש ונוח, תוך התחשבות במגבלות הבניין. איש מקצוע יוכל לאתר את המיקום הטוב ביותר ולהתאים לו את המתקן הנכון". 

מתקן אופניים נכון הוא זה שיאפשר עגינה חזקה של האופניים, ללא שימוש ברגלית האופניים. על המתקן לאפשר נעילה של הגלגלים ואף נעילה של מסגרת האופניים. המתקן צריך להיות נוח לשימוש, בלי להצריך מאמץ בחניית האופניים או בהוצאתם מהמתקן. מסיבה זו, לא מומלצים מתקני תליה שיקשו על ילדים, נשים בהריון ומבוגרים. מתקן נכון צריך להתאים בגודל ובמבנה למקום שהוקצה לו. מתקן האופניים נועד לשמש את דיירי הבניין שנים רבות ולכן יש לשים לב כי הוא עשוי מחומרים עמידים ועונה לצרכים הבטיחותיים והאסתטיים.

 פורסם בבטאון האגודה לתרבות הדיור אוגוסט 200

מאמרים נוספים
אתר מאובטח
היו חברתיים, שתפו אותנו